Firemní dárková vína

Dárkové víno můžete darovat za předpokladu, že se jedná o tiché víno. Víno jako dárek?

Firemní víno jako dárek? ANO! Jak jinak se chcete stát součástí těch, na kterých vám velmi záleží – stát se součástí života vašich zákazníků!

Pokud má vaše firemní dárkové víno obstát ve velké konkurenci, je nezbytné , aby bylo výjimečné, nejen designem, ale především kvalitou obsahu láhve!

Velmi cenou zkušeností a pravidlem číslo jedna je: nevybírejte víno podle sebe, vybírejte je podle cílové skupiny svých zákazníků! Je vhodné mít na skladě několik druhů firemního dárkového vína.

Stejně tak jako každý okamžik má svůj dress code, přesně tak si každý obchodní případ zaslouží svůj originální přístup. Je velmi vhodné a letitou praxí vyzkoušené, své TOP klienty nejdříve pozvat na degustaci vína, kde můžete přesně stanovit a určit jeho chuťové preference a navíc mu poskytnete krásný zážitek a pomalu se stáváte součástí jeho života...., nebojte se jít k zákazníkům svou vlastní cestou!

Firemní dárková vína doporučujeme rozdělit do dvou kategorií:

  • Vlastní etiketa v případě vín pro zaměstnance či klienty, pro které není víno zásadním bodem životního stylu.
  • Vybraná vína prestižních vinařství a vína vysoké kvality doplnit svou decentní dodatkovou etiketou; kvalita tím zůstane zdůrazněna nejen etiketou vinaře, ale především tou vaší.

Firemní dárková vína tvoří jeden s nosných pilířů naší společnosti. Dovolujeme si tvrdit, že výběr a dodávka firemních dárkových vín je naším domácím hřištěm!

V naší krátké firemní historii se nám podařilo uspět s našim firemním dárkovým vínem i na té nejvyšší úrovni!

Firemní dárkové víno a legislativa:

§ 25 odst. 1 písm. t zákona o daních z příjmů
(1) Za výdaje (náklady) vynaložené k dosažení, zajištění a udržení příjmů pro daňové účely nelze uznat zejména:
t) výdaje na reprezentaci, kterými jsou zejména výdaje na pohoštění, občerstvení a dary. Za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně.

Firemní dárkové víno vám rádi připravíme na míru dle potřeb vaší společnosti!